17 april- min födelsedag

image203

Ja, jag fyller ju år idag, så jag tänkte visa några bilder på mina saker som jag har fått idag.
image197
Choklad i en korg sdom jag fick av farfar, sen har vi en Aladdin ask, spargrisen är ju riktigt söt, det står "godispengar" på den, sen har vi en mugg som jag fick av Världens bästa Emma, tvålen är också av henne, men lukt av drakfrukt,  sen en tavla som farmor har sytt till mig, med hästar på, (fattas en häst, annars skulle det vara mina), sen en jätte söt bok, "Vänner för livet" som jag fick av världens bästa Elin, och till sist ett presentkort på Gina tricot, 150 kr.

image198
En klänning fick jag också, men måste byta den, den är i XS, och den var lite liten, vet inte om jag ska byta ut den helt, eller om jag bara ska ta en annan storlek...


 Min garderob före;


Och efter:

image200

Fick en till klädställnig och galgar, det behövdes, men det vart mycket trångare nu, men aja, det viktigaste är att kläderna kan hänga, den gamla stången rammlade ihop för någon vecka sen.

Dagens outfit (i spegeln) och Emmas halsband, (här ett armband)
image201

image202
Det här är Emmas halsbad som hon gjorde av en dålig hårnål, haha, hon ska börja sälja hennes egna tillverkade hjärtan tycker jag, borde käna massor på det.

Ska även få en mobiltelefon senare, vet inte än vilken jag vill ha, och sen så har jag fått en bok, och strumpor.

Kommentarer
Postat av: tinkly art

GRATTIS!
:)

2008-04-17 @ 18:44:19
URL: http://tinklyart.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis igen!! hihi...mitt lilla arband/halsband fick också vara med på en kant :)

2008-04-17 @ 20:57:37
Postat av: Anonym

Haha, tack, ja, det är klart att den också ska vara med, vi måste ju se till att det blir något kännt så att du kan börja tjäna lite på det ;)

2008-04-17 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0