2 inlägg idag

Nu ska jag försöka knåpa ihop ett inlägg igen, mitt andra idag, vill blogga mer, men har inte den tiden längre. Har skrivit på PM:et heeela dagen sen jag kom hem, är inte färdig än, men har snart skrivit hela fakta delen, men det blir nog en hel del skrivande i  helgen har jag en känsla av. Var ute och red en liten snabbis, det gick inte bra, upptäckte att Lara är halt, jag som precis hade satt igång henne igen, lite jobbigt, alltid något problem med henne.

Tre namn du går under:
1) Malin
2) Mollekolle
3) Mollymus

Tre saker som skrämmer dig:
1) Insekter
2) Komma försent
3) Mörker

Tre saker du har på dig (just nu):
1) Svarta mjukisbyxor
2) Ett av förra årets linnen
3) Strumpor

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Wild horses- Natasha Bedingfield
2) Break the ice - Britney Spears
3) Your Guardian Angel - The Red Jumpsuit Apparatus

Tre sanningar om dig:
1) Är helt crazy oftast
2) Mitt självförtroende har ökat stadigt under min tid som bloggare
3) Hästar är något som betyder otroligt mycket för mig, min enda frihet ibland

Tre av dina intressen:
1) Hästarna
2) Kompisarna
3) Lilla Solo

Tre saker du verkligen vill (ha):
1) En ny mobiltelefon
2) En studsmatta (jag är alltid efter med saker)
3)  Få tillbaka min gamla fot, vill inte ha min brutna, fula fot som inte kan ha skor i den  storleken som jag har, som inte får plats i skor, som inte passar mig, som förstör mitt LIV...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

bra tidsfördriv med listor

2008-04-24 @ 22:10:15
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0