Äntligen hemma

Jag är hemma igen. Är så jäkla trött just nu, har kanske sovit 40 minuter inatt, vi var först ute på kvällen, måste smyga ut ur huset, jävla "finne" att vakta, hon gick fram och tillbaka genom korridoren, och sen så satte hon en stol och vaktade, tjejor och killar fick inte heller blandas ihop. Men vi tog oss ut sista kvällen, men då kom ju prästen och alla på oss, sen så sprang alla in i ett rum, och då kommer hon sen. Men några killar lyckades ta sig in i vårat rum, men har alttså inte sovit så mycket inatt. Men vi har bland annat klippt en kille, det vart bra, och sen så har vi grillat korv, och gjort lite annat, sen så har vi förstås hållt på med pärlorna, så seeegt, verkligen inte roligt.  Och endel badade, men det gjorde inte jag, jag badar inte när det är nästan minusgrader i vattnet, aldrig i livet. 
Man var så jävla less på den där ledaren, "finnen", hon kommer från Finland, och pratar som mumintrollen, jävla kärring alltså, man får inte göra någonting för henne, absolut ingenting ska ni veta.

Hade inte kameran med, så ni får inte se några bilder, sorgligt nog, jag vet, men man kan ju inte stå där som ett jävla fjån med kameran i högsta hugg jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0