Baktips?

Nu har hela dagen gått, och jag har fortfarande inte börjat baka något, vet inte vad jag ska göra. Någon som har ett tips på nåt gott, lätt och som tar ganska snabbt att baka, har ju noll i tålamod, ni vet.

Men har i alla fall gjort en sak idag som jag sa att jag skulle göra, rida, mamma tog några kort på mig och Viran, men mamma och Johanna är ungefär lika värdelösa på att ta kort båda två, så det blev inte mycket att hurra över, men aja, ni får kanske se något i alla fall.

Skulle ju beställa klänning igår, men så vart det inte, vet inte vilken storlek jag ska ta, brukar ha 36-38 ibland, men oftast 36, och Ellos har bara 34-36 och 38-40, vilken storlek ska jag ta då? Är ju så lång, 1,75, men är ju inte så jätte bred, så då sitter alla saker konstigt i 38-40, och 34-36 är säkert för litet. Har fortfarande faktist inte bestämt mig över klänningarna, det står mellan två nu, (har i alla fall dragit ner antalet alternativ nu.)

Står mellan dom här två nu;

Zooma                                 Zooma

Vilken blir finast? Vet att jag tjatar om det här klänningsvalet mycket, men har så svårt att bestämma mig.





image188

Älsklingen och jag, hon har värsta leriga benen, galopperade ute i skogen, jätte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0