Engla

42- åringen har ju erkänt nu, han mördade Engla, det är ju bra att han har erkänt, men man tycker verkligen synd om familjen och mamman, stackars dom. Det är lite läskigt, vem som helst kan ju ta någon som är viktig i mitt liv, även om det inte känns som det, det är faktist jätte läskigt när man tänker på det såhär, för Engla hade ju inte gjort någonting, tänk om någon skulle kidnappa t.ex Johanna, det skulle vara hemskt, skulle vara förstörd flera år efter det också, även om det skulle vara en kompis syskon så är man ju beroende av det, allt är ju så nära eller vad man ska säga. Blir inte ni också jätte rädda för allt sånt här? Det kan ju faktist hända när som helst kan det beröra någon jag behöver, eller så kanske det är jag, vem vet. Jag hatar när man tänker efter på sånt här, det är riktigt skrämmande, man måste alltså ta hand om sina nära och kära...

Vi pratade lite om det här i skolan idag, fy fan vad det är tragiskt, fatatr inte varför man måste göra något sånt hät onödigt.


RIP, ikväll kommer ju måga tända ett ljus för henne, jag ska också göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0