Föl träning

Nu har en tjej vart här och hjälp mig med fölen, det är jätte lätta och några saker som man ska kunna, det är bara det att man ska göra dom på precis rätt tillfäle, och sånt där. Fick låna en repgrimma också, det känns riktigt bra att få ha en sån till hand just nu, eftersom dom är så jäkla bråkiga när man är ute och går med dom eller något sånt, nu om dom bråkar så är det bara att rycka till en gång, och dom förstår att det är jag som bestämmer efter det, så nu ska jag verkligen börja träna på riktigt med dom.

Har fortfarande inte hört något av Malin än, vill veta hur det gick för dom i tävlingen, men hon skulle ringa mig senare så då får vi se hur det har gått, hoppas verkligen att det gick bra.

image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0