Fredag

Tjao!

Nu är jag inne igen, har ni tänkt på att alla mina inlägg börjar exakt lika dant.? Har vart ute och gått med hästarna, syrran är en usel fotograf så det blev inga bilder på mig och Viran, men det vart en riktigt cool bild på syrran och Lara. 

Badet idag gick bra, fick upp den där förbaskade dockan.  Dränkte Emma och Elin några gånger, men dom lever än i alla fall, tror inte att ni tog så stor skada av det, eller hur tjejer? Sen så var vi i äventyrsbadet, det var lite skojsigt det, även om vi inte åkte vatten rutschkanorna. Men istället för att åka dom så åkte vi strömen, jag vet inte hur många gånger vi åkte den, haha, riktigt skojsigt. Vad gjorde vi mer då? Jo, vi satt i bubbelpoolen ett tag, och sen så missade vi nästan bussen, fick springa genom hela stan med alla tunga väskor.

Hade ju utvecklingsamtal idag också, det gick jätte bra, är kjätte nöjd. Har blivit mycket bättre sen förra terminen, och hade tydligen börjat ta för mig mer också, så det känns ju bra.

image184

image185

Kommentarer
Postat av: Elin

nejdå, inte för stor skada ialla fall bra några men för livet och så..hehe

2008-04-11 @ 21:03:54
Postat av: Anonym

Haha, okej, men ni ska vara glada att ni inte drunknade där, jag har fått blåmärken av den där jävla strömmen nu jag.

2008-04-12 @ 10:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0