Fredag

Hej hej! Nu har jag kommit hem från konfan, ätit en bit tårta, tänkt på sommarklänningar och ätit en choklad ur min chokladkorg, riktigt gott. Skolan idag har vart okej, vi pratade med syon imorse, inte så roligt, och sen så kollade vi på världens muppfilm, den var riktigt dålig, det var en sån där om gymnasierna, men den var rikitgt dålig, och säkert gammal. Sen var det idrott, skulle vara ute, och jag hade bara shorts och t-shirt, kallt? Svar; JA. Vi spelade brännboll, jag är ruskigt dålig på det, kan inte få iväg bollen, och jag kan inte kasta. Sen var det so- prov, som jag tror gick ganska bra, det var ju några saker som var riktigt kluriga, men det mesta gick nog bra tror jag. Sen engelska, där fortsatte vi på vårat radioprogram, ska vara väderleksreporter där. Sen har det varit konfa, vi har förberätt våran Konfimation, jag ska prata lite om Gudspärlan, och sen så ska jag vare med i en dialog, där jag är en tvilling, kommer börja gapskratta i kyrkan när jag ska säga det där, jag lovar det. Och nu har jag tittat på klänningen, vet inte hur jag ska göra med den, den är ju fin, men ska jag bara ta den i en annan storlek, eller ska jag byta ut den helt? Det är frågan.

image205
Hjälp mig...
Ska jag ta den i en annan storlek eller byta ut den helt?

Kommentarer
Postat av: Elin

det är inget fel på den tycker jag, men du har rätt om det att den inte "sticker" ut nånting.. ( jag har för mig att du sa nåt sån iaf)

2008-04-18 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0