Hästar

Hej, kom in igen från hästarna för en halvtimme sen, har hållt på med hästar sen halv fyra idag till åtta, riktigt duktig, har bara tagit en enda pause, var tvungen att få i mig lite mat, passade ju på att skriva ett inlägg då också. Red ju först Mamon, sen så tog jag in hästarna, red ut med Viran i skogen, sen när jag kom tillbaka så upptäckte jag att Lara höll på att tappa skon, så mamma fick komma ner och byta ut den och slå in en av hennes begagnade, mamma kan faktist vara hovslagere fastän hon inte ä så duktig, men det duger ju. Sen så ryktade jag dom andra hästarna och gick till sist ut och longerade Lara, hon har verkligen fått upp balansen i det nu, vi köpte henne som en travare, och då hade hon nog inte blivit longerad så mycket, men nu efter all träning med det så känns det som om det börjar gå bättre.

Nu så ska jag ta n lång dusch, sen plugga och kolla på House, måste egentligen plugga, men hinner nog kolla lite på House också hoppas jag, har prov i Lag och rätt på fredag, och sen nästa onsdag så har jag biologiprov, och hinner nog faktist inte plugga så mycket imorgon eller på torsdag kväll, det är ju värsta tv- kvällen på onsdag, och fyller ju år på torsdag, vet inte om det kommer någon då, tänk om alla har glömt bort mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0