Hästkväll

Har ätit tacos nu, och ska snart ut och rida har jag tänkt, blir på ridbanan idag också, sen måste jag nästan gå och lägga mig efter att jag är färdig i stallet, kommer aldrig komma upp före 06.00 annars, måste gå till grannen 06.15 imorgon bitti, om jag ska följa med henne när hon tävlar, vill verkligen det, är så roligt, och man lär sig så jäkla mycket. 

Är förälskad i min nya topp, den är så fiin, det är faktist lite av Ellinoraks skäl att jag köpte den, vet inte om jag skulle ha tänkt på den annars, speciellet inte att man kan ha den som en kjol, men den är riktigt fin, så söt, och man kan ha den till det mesta.

Har suttit och spelat massor av spel med min lilla kusin också, vi har spelat något Emil spel, sen har vi spelat något kilspel, byggt massor av pussel, han är bara 4 år, men riktigt smart, tror verkligen inte att jag var så där duktig när jag var 4  år, det är något som inte kommer från våran sida av släkten.


Update:

Jag rammlade av Viran, och red för första gången på länge utan min säkerhetsväst, tror ni inte att man rammlar av då, och får ont i ryggen? Jo, så är det, så nu har jag riktigt ont i ryggen.

Tittar på Helens underverk nu, men måste snart gå oh lägga mig, ska ju upp före 06.00 imorgon, och det är tidigt för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0