Klänningsproblem

Börjar blir lite smått nervös inför klänningen som man ska ha nästa månda på kongimationen, hittar ju aldrig någo som jag känner, den ska jag ha, men nu har jag hittat lite nya alternativ också.
Zooma                             Zooma
Ellos, 199 kr, ganska enkel modell, men som ändå är söt.                     En till från ellos, men som har ett jätte
                                                                                                                               fint  mönster, 399 kr.

Zooma                 Zooma
Ellos, 349 kr                                                                            Ellos, 199 kr, den här också så himla söt.

                    Ballongklänning
Halens 249 kr, jätte söt med små blommor...             Fast i vit, halens, 249 kr

Hjäp mig att välja, eller skicka en kommentar så att jag hittar någon annan, måste ha hjälp...

Kommentarer
Postat av: Elin

personligen vart jag lite förälskad i den högst upp måste jag säga,mne den blåblommiga va inte så tokig den heller...

2008-04-09 @ 18:58:10
Postat av: Emma

Hmm...alla var ju väldigt söta, men det kanske är bäst med att ta en enkel vit till konfirmationen fast dom blommiga var ju också fina, speciellt den blåblommiga :)

2008-04-09 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0