Lalala

Sitter och lyssnar på Madonna ft. Justin Timberlake nu, den är faktist riktigt bra. Tycker om deras olika röster i den.
Ska snart gå och fixa naglarna tills imorgon, måste ha starkande nagellack på dom, annars kommer dom vara jätte tunna, flisiga och kommer bara gå av efter badet. Sen så måste jag fixa lägga ner lite saker i min kasse, det blev en kasse istället, har precis fixat till benen, peelat dom/ skrubbat och rakat dom, så lena nu, måste förbereda mig allmänt mentalt också, hatar att bada, speciellet att hämta saker från botten, jag kan ju inte ens hämta en ring på 1,5 m djup, så bra är jag, och nu ska man hämta en docka på 1.8 m djup, och dockan kommer ju väga mycket eftersom den fylls med vatten, usch, vill inte.








Elin är det den här tröjan du menar? Kan faktist tänka mig att köpa den då...

Kommentarer
Postat av: Elin

japp,den är det..

2008-04-11 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0