Lördag

Hej på er. Sitter och lyssnar på musik just nu, och magen kurrar, även om jag redan har ätit frukost, har svårt att äta på morgonen, men måste, annars så svälter man ju ihjäl.

Lördagsmorgonen började som vanligt, gick upp, åt frukost, släppte ut hästarna, mockade, satte mig vid datorn, och just nu sitter jag och lyssnar på Tokio Hotel, alltså en helt vanlig lördag här.

Idag har jag tänkt att börja baka lite till min födelsedag som är på TORSDAG, sen så ska jag väl ut med hästarna, ut med Solo, annars händer det nog inte så mycket idag, mamma, pappa och syrran är sjuka, och min lillebror är hemma hos en kompis, men han ska väl hem senare idag, riktigt lungt här hemma nu, alla är så dämpade och ligger i soffan eller någon annan stanns, kan faktist vara riktigt skönt iblandm även om det är tråkigt, är orolig att jag också får det där, vill inte vara sjuk.

image187
Vart är lilla hunden då? Jo i trädet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0