Måndag

Jag är nya Blondie... Shiet vad det är annorlunda, känner knappt igen mig själv, det var lite för ljust, har skit mörka ögonbryn just nu, måste se till att hålla ögonbrynen ganska smala nu, annars så kommer det se jätte konstigt ut, men nästan svarta bryn och ljust hår. Hon klippte lite på luggen också, trivs mycket bättre i lite kortare snedlugg än i lång, sen så toppade hon lite, även om det bara var en månad sen jag klippte mig sist så behövdes det faktist lite, håret känns mycket finare nu, även om färgen är lute för ljus på en del ställen, är nöjd på vissa, vi får väl se om jag har köpt en flaska mörkårfärg innan veckan är slut, haha....

Före:
image192

Efter:
image193

 

Skillnad? Jo, lite va? Syns det att luggen är lite kortare då?

Det tog riktigt lång tid hos frisören eftersom både jag, Johanna och Andreas skulle klippa oss, eller jag skulle ju slinga och klippa min lugg. Och när vi satt där inne, så började det åska och ösregna, vilket jävla väder, hoppas att det är fint väder på torsdag...=)

I skolan idag så var det en ganska bra dag, tittade på filmen En obekväm sannig, handlar om miljön, man blir faktist lite rädd, det är ett så stort problem, jag har ju skrivit om sånt ganksa mycket och har verkligen blivit insatt i det nu. Sen så har vi haft idrott, vi skulle vara i våran skola idag, och salen är så liten där inne, så vi var ute, dom flesta spelade fotboll då, men jag och två till tjejer gick promenad, riktigt härligt i det vädret som var då. Annars har det inte hänt så mycket, har vart ute och gått med fölen i repgrimman, så skönt att få använda en sån, och La Poo blev verkligen förändrad igår när hon var här och hjälpte mig, jätte bra, han är mycket snällare nu, Ragge går inte att göra så mycket med, han bara bråkar hela tiden, men mycket lättare med repgrimman såklart, hon sa också att jag skulle få jobba riktigt mycket med Ragge, och det lär jag nog få göra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0