Måndag

Jag är sjuk, vill inte vara det, har inte tid att vara det... Har typ hur ont i magen som helst och är jätte trött, när jag gick upp imorse så mådde jag rent utav skit, men nu när jag har sovit en stund till så börjar det bli bättre. Och vi ska åka på en rättgång med klassen imorgon, vill ju också följa med på det, hoppas verkligen att jag blir bättre idag så att jag är helt okej imorgon och kan följa med. Det kan ju faktist vara nåt jag åt igåtr, var ju på tävlingen också och där kan jag säkert ha fått i mig något skit, så det kanske är magsjuka (hoppas verkligen inte det) eller så är det bara nåt jag har ätit.

Måste ut och sätta på Virans munkorg nu, mamma släppte ut hästarna i sommarhagen idag och där har ju gräset börja växa upp nu, så nu får hon gå med munkorg så att hon inte får fång, hon har haft fång i 2 år år nuoch det är riktigt jobbigt, riktigt dyrt och hon blir inte bra igen förrens på vintern, så hon ska inte få fång i år har jag besttämmt mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0