Min valbog i år...

...den började med att det var lov då, så jag har solat typ hela dagen, sen red jag Mamon, vi hade jätte roligt ute i skogen och galopperade snabbt, så roligt att ha en sköthäst ibland som man bara rider en gång i veckan. Sen tog jag in mina hästar, hjälpte till med maten, det var grillspett med massor av majskolvar eller vad det nu heter, sen så gjorde jag en rabarber paj, expert på det nu, men farmor blir nog galen när hon upptäcker att all hennes rabarber är slut innan den är stor, jag plockar ju nu när det är små stjälkar jag. Sen har vi gort en egen brasa, riktig tmysigt och där har vi ätit min paj, lekt med Solo och ja, vet inte riktigt vad vi har gjort mer. Sen så har jag kört våran familjs bästa sak; Fyrhjulingen, tror inte att vi äger någon bättre sak (hästar är ingen sak), men det var så längesen jag körde den nu, men det är så grymt kul. :)

Hoppas att eran valborg har vart bra/ är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0