Om söndagen & måndagen...

Min söndag

Var ute och cyklade då med brorsan, var hur jobbigt som helst, var ju jätte länge sen man cyklade. Sen så grillade vi korv ute i skogen med retsen av familjen, vi har verkligen blivit värsta grillakorv människorna nu, men det är mysigt. Sen så red jag en sväng, så klart, försökte komma in på bloggen ett antal gånger också, klarar mig inte utan min blogg just nu, (inte utan någon annans heller för den delen) Tog massor av bilder då också, ska visa er dom senare.

Min måndag

Gick såklart i skolan, där hade vi idrott, biologi och so eller nåt sånt där tror jag. Jag är den tredje längsta i min klass, utav alla, upptäckte jag på idrotten, vi skulle ställa oss i "längordning" på en bänk, jag var med dom längsta grabbarna i klassen, och jag är den längsta tjejen, så då är ju jag nummer 3, eller hur?  Det var riktigt klurigt det, sen så gjorde vi massor av andra saker också, hade lite olika staffer, skojsigt det, sen linjekull och sånt där. Det var ju tidsomställning också, så det var jätte svårt att komma upp, det var det idag också. Red Mamon i måndags också, det gick bra, även om han var väldigt trampig av sig, var rädd för allt som rörde sig, det blåste ju ganska mycket igår, så det var därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0