Onsdag

Vet ni vad? Mamma har vart till stan idag och köpt mina födelsedagspresenter, är lite nervös,vill veta vad jag ska få. Satt hela kvällen och jobbade på ett collage där allt jag ville ha fans med, blev rikigt fint, mamma tyckte att det var lite onödigt, men det var kul, och nu vet hon ju precis vad det är jag vill ha, men blir så arg, för kläder från gina som man vill visa på någon bild från själva sidan går ju inte att kopiera, vet endel saker därifrån som jag vill ha, men dom vart inte med på bild.

Idag har jag haft biologi, där så jobbade vi i grupper med ryggradslösa djur, har prov på det nästa vecka, sen så hade vi matte, där skulle vi göra diagnoser, vi ska göra 6 st, och jag är på 3, men kan verkligen inte, det är saker som jag gjorde för länge sen, eller saker som jag aldrig har kunnat som är med, riktigt jobbigt, det är t.ex bråk, och jag kan inte bråk, speciellet inte med gånger, plus, och såna där saker, det går inte... Sen var det slöjd, har sytt fast alla bitar på lappkudden nu, det blev jätte fint, har typ 2 eller 3 missar där rutorna inte är exakt kant i kant, men det blev ändå ganska bra, ska välja tyg att ha som bakgrund nästa vecka. Och sen på rasterna har vi solat, så skönt att vara ute i solen, hade strumpisar och min gråa fodralklänning idag, jätte skönt.

Och nu ska jag ut och fixa i stallet, det är alldeles för tidigt att ta in hästarna nu, men det ska ju mockas, fodras och sopa stallgångarna också, så det tar en liten stund, sen ska jag ut och rida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0