Onsdag

Nu är jag hemma och ska snart gå ut i solen igen har jag tänkt. Måste måste bli brun innan konfimationen, vill inte hålla på och smörja in mig med brun utan sol, vill ha äkta, så nu gäller det att passa på. Funderar på att ta med biologiböckerna ut också och skriva på mitt PM där ute. Har tappat lusten för bloggning nu också, men den kommer nog tillbaka snart, vill blogga lika mycket som jag gjorde för 2 månader sen, skrev ju minst 4 inlägg om mode, hästar, min dag ock allt möjligt då, nu blir det bara om vad jag har gjort. Idag har jag haft min nya fina topp med blommor på, men jag hade den som kjol idag, älskar den, så fiiiin, hade min blåa Mango t-shirt till, ( med typ skepparkrage och V-ringat i rygg och fram), tycker jättemycket om den också, har börjat ha strumpbyxor jämt nu, älskar det...

Dagen har flytit på helt okej, biologiprov i morse, som gick åt helvete, det gick inte bra alls, sen författarbesök av Veronica Wägner, ointe så jätte intressant, mest segt, men gör faktist hellre det än att jobba matte. Sen har vi haft slöjd, sytt på min kudde.

image209
T-shirt Mango
Kjol/topp HM
Cardigan Lindex

Nu ska jag ut i solen tror jag, hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0