Söndag

God morgon på er. Idag så är jag lite nervös, min medryttarhäst ska tävla idag, men jag ska faktist inte följa med, men är nervös i alla fall, hoppas verkligen att det går bra, hans ägare och Mamon är jätte duktiga egentligen, men nu kommerdom väl vara nervösa, och han kan vara ett riktigt nervrak att rida ibland, men det borde gå ganska bra i alla fall tycker jag. Vet inte riktigt vad som händer idag, det kanske kommer en tjej som ska hjälpa mig med Ragge, men jag vet inte riktigt, vi har bara sagt att det går bra på söndag båda två, men inte sagt någon tid, så vi får väl se vad som händer. Måste hålla kolla på Solo, han har börjat springa till grannarna så fort man släpper honom lös, eller jag brukar jämt kolla honom hela tiden, och då ligger han på trappen, sen så är han helt plötsigt borta, så igår kväll körde några hem honom, och ibland kan man få stå och skrika jätte länge innan han kommer, han älskar att vara ute, så man känner sig så dum när man håller honom innne nästan hela dagen, men det får vi väl börja med nu i alla fall nu.

Just det, måste fortfarande baka något, har ju inte kommit på någonting än, sen så ska rummet städas, för det ser verkligen förjävligt ut just nu. Och sen så ska jag försöka skriva en inledning på mitt PM om miljö och ozonlagret.

image190

Kommentarer
Postat av: Elin

vi får hoppas att det går bra för Malin och mamon idag..

2008-04-13 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0