Tisdag

Hej bloggen. Nu har jag flyttat mig til datorn igen, raderade webhistoriken igår kväll, så nu kommer jag väl aldrig komma ihåg att gå in på en del bloggar...

Dagen har flytit på rätt bra. Hade mitt föredrag imorse, gick sådär, eller det gick väl ganska bra för att inte vara redo att ha det, hade inga bilder eller något, men är rätt nöjd med resutlatet i alla fall, eller vad tycker ni klassen? Sen så har jag haft spanska, ganska värdelöst som vanligt, men aja. Har även haft engelska och musik.

Sen jag kom hem från skolan så har jag vart hos Mamon, men orkade inte rida honom idag, det regnar ju, vill ha sommar nu. Det haglade när jag tog in mina hästar också, och snöade när jag gick hem från Mamon. Upptäckte att Mamon hatar att vara med p åbild också, men någon bild vart det säkert som ni kan få se. Sen har jag vart ute och ryktat mina hästar, alli hop, satt upp ett nytt snöre att sätta fast gånggrimmskaftet med, La Poo slet sönder mitt snöre idag,( har bara grimmskaft i mitten, så då måste jag ha snören på sidorna så att dom går av iställer för krokarna.) Mätte Ragge också, han är ca 130 i mankhöjd just nu, börjar bli en riktigt stor kille nu.

image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0