Tisdag

Har precis ätit och ska snart ut till mina egna hästar, har vart och ridit Mamon idag. Skolan idag har känns som en "avslappnad" dag eller vad man ska säga, lektionerna har vart ganska lugna och solen lyst hela dagen. Hade svenska först idag, där så fortsatte vi med temat skräck, vi skulle svara på några frågor till en novell, och sen så skulle vi också skriva en fortsättning, jag och Ylv ahar värsta ideén vi, haha, riktigt ruggigt... Sen var det spanska, där så skulle vi göra en bok, eller vi skriver på svenska och läraren översätter sen, riktigt bra, sen så hade vi musik, där satt vi ute i vårvädret, riktigt härligt, vi gjorde väl inte direkt så mycket, och läraren var hemma, men det var skönt, och sen så avslutades skoldagen med engelska, där vi ska göra ett radioprogram, det går inte så jätte bra för våran grupp känns det som, men aja, det får bli som det blir.

Har försökt vänja mig vid nya håret idag, eller nya och nya, nya färgen, slingorna är ganska fina till mitt hår på endel ställen, men inte framme vid ansiktet, där det måste vara fint,  men aja, det löser sig nog, har haft hårnålen i hela dagen, måste ha det, ananrs ser det förjävligt ut alltså, men det blir nog bättre i sommar, när håret bleks lite i alla fall.

Fick sällskap idag när jag red, en annan tjej äntade på mig, så vi red tillsammans, riktigt roligt att ha någon att rida med, brukar ju inte ha det, men ska ut och rida mina hästar nu, eller rida en av mina hästar, sen så ska jag nog ta och longera den andra i paddocken, känns som om hon behöver träna lite på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0