Torsdag

Ska snart springa till duschen, måste duscha och raka benen innan vi åker, och måste packa min stora väska med sminket och kanske byta någon tröja, och stoppa ner kudden, och massor av annat, är inte redo att åka om 2 h, ucsh, kommer säkert glömma något.

Idag så har jag haft svenska, matte, spanska, elevens val- försökte mig på min svåra och kluriga läxa, vi ska skriv en fakta text med några små texter, det är jätte svårt, sen så har jag haft biologi. Håller fortfarande på med mitt PM där, ska ju skriva om miljö, och det är faktist riktigt intressant, men det är ju så stort område, men jag tänker i alla fall ta med vad miljöförstörning är, och hur vi påverkas av det, och lite såna frågor.

Men ni får ha det så jätte bra nu medans jag är borta, måste packa och säga hej då till hästarna nu, och förstås säga hej då till lilla vovven också.
image174
Haha, Viran bländar...Min söta lilla vita häst, älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0