Torsdag

Snart är då också torsdagen också, känns som om allt går så snabbt nu, fyller år om en vecka, har knappt hunnit tänka på det än, och snart är det sommarlov, men vad är det ute då? Jo, det är snö, hur kan det vara snö så här nära min 15- års dag? Fattar inte. Vår matte lärare räknade upp hur många dagar vi har kvar, eller vilka dagar soom man har matte kvar på, det är ju typ ingenting, nästan läskigt.

Idag har jag haft svenska, där vi började vi på tema skräck, läskigt va...? =), sen var det matte, är nästan färdig med mitt matte prov  nu, har lite prov med det, men bara jag får G på det så är jag nöjd, jag är inget matte snille, det är bara att inse. Sen var det spanska, vi hade väl ca 5 minuter spanska idag, resten av tiden var vi i koridoren, So, kom efter det, fortasatte med lag och rätt. Sen elevensval och biologi, gjorde samma saker på båda ämnena, skrev på mitt PM om miljön, det är ju intressant, men det är så jäkla stort och man vet inte vad som hör ihop med vad.

Har vart ute med Viran nu igen, hon är helt galen, hon ska aldrig kunna gå någon stanns längre, hon tvekar och blir rädd för allt, vet inte vad som är fel heller, någon som har en ide? Har börjat haft radion på i stallet nu, idag så rockade jag och Viran loss till Nordman, jag ser nog helt galen ut där, man sjunger för hals och står med en ryktborste och far runt, haha...

Imorgon så är det bad i fyrishov, så badkläder ska väljas ut nu, och packas ner, och måste göra lunch och något annat också, är jätte sugen på att baka. Sen så ska väska bestämas också, vet inte om jag ska ha min sportväska (typ som en fotbollsväska), eller om jag ska ha bara en påse, eller min gröna öppna väska, men som tål vatten och som jag kan stoppa i det mesta i, men då måste jag ha den vanliga väskan med också, man kan ha riktiga problem med att välja väska ibland. Har inte ens packat upp sportväskan än, den står i rummet full med kläder i, och den har nog fyllts med lite  nya kläder känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0