Torsdag

Hej på er. Nu har kusinerna och mormor åkt igen, så jag passar på att blogga lite nu. Bilder på födelsedagspresenterna kommer snart hade jag tänkt...

Dagen har flytit på bra, har försökt akt mig ifrån att alla ska sjunga för mig, hatar det, man vet inte vad man ska göra då, men dom har sjungit en gång idag, som tur var så blev det inte inne på spanskan...
Idag när jag kom så sjöng dom för mig, sen vart det svenska, sen matte, sen spanska, efter det så var det so, sen elevens val (läxläsning), sen biologi, rätt okej ämnen, började på en skräcknovell på svenskan, på matten var det diagnoserna som gällde, idag på spanskan så gjorde vi väl inte så mycket, sen har jag tränat på so provet som är i morgon, och på biologin tränade vi på biologiprovet som är på onsdag.

Hästarna är inte inne än, så dom får jag väl ta in snart, men tror faktist att dom tyckte att det var skönt att vara ute länge en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0