Torsdag

Hej. Idag är det plugg som gäller, måste skriva mitt PM, och sen så måste jag skriva lite på min skräcknovell, och inget av det går så bra, men ska snart få ta en skön pause, ska ut i solen och rida med syster, så mysigt. Det är ganska mycket som ska göras färdigt nu, ska prao vecka 19 och 20, och det är väldigt mycket som ska vara färdigt innan det, så det känns ganska stressigt just nu, men det är ändå så jag trivs, när jag har fullt upp och knappt hinner tänka, då mår jag ganska bra, även om det är stressigt, är lite annorlunda jag, eller är det någon annan som känner så. I dag så har jag försökt sola så mycket som möjligt, måste måste bli brun innan konfimationen, och man måste sola så mycket som möjligt innan vädret blir dåligt igen.  Skolan har vart ganska vanlig, hade 3 små söta gammla tanter i skolan idag, som pratade om Andra världskriget, den ena har vart med i det, hon bodde i polen när hon var liten. Sen så har vi haft svenska, So och matte. Och biologi, och spanska, men spanskan var ovanligt tråkig, både Sofia och Hannis var borta, så Emma och jag var helt ensamma, tur var det att vi fick sitta ute i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0