Uppe i tuppen idag

Vaknade halv sju idag, brukar gå up då när jag ska till skolan, men nu vaknade jag så på en helg också, jätte skönt, dagarna blir mycket längre om man går upp tidigt och jag är mycket piggare då också. Har vinkat av Lars, Kristina och Elina nu, nu ska dom upp på ett bröllop och det kommer gå ett tag innan vi träffar dom igen, men vi, (jag, Johanna och Andreas) ska försöka tillbringa så mycket av sommarlivet där nere, vi ska nog åka tåg ner dit en gång, och sen så ska vi dit med mor och far också har vi tänkt, så det blir nog riktigt bra.

Har som en vanlig lördags morgon slöppt ut hästarna nu, och tänkte nu försöka blogga lite, sen så ska jag fortsätta med PM:et och skriva färdigt min skräcknovell, och förstås sola lite.

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0