Äntligen fredag...

Haha, det där lätt som värsta nöjes programmet, men så är det iaf. Har vart på konfan nu, det är ju bara så jätte kul, *ironisk* idag skulle vi skriva ett brev till Gud, jag satt väl mest och skrattade och sen när jag äntligen kom på nåt att skriva lät det väl lite såhär: Hej Gud! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva här men iaf tack för att jag bor i ett land utan krig, ... asså det var skit svårt att skriva till någon som jag inte tror finns, avslutade med att skriva Till Gud. Verkligen tur att ingen kommer att läsa det där, eller man vet ju aldrig med prästen, han kanske är så nyfiken så han läser allas brev.

Dagen har väl annars vart ganska bra, kom försent till engelskan imorse, var tvungen att springa runt och hämta mina syskons läxor, ett jävla göra när dom är sjuka tycker jag, men nu har dom iaf något att göra så nu borde jag bli lämnad i fred.

Imorgon tror jag att vi ska till min moster och hennes familj, ska bli kul, det var länge sen jag såg dom nu, så då blir det godis i massor, haha jag och mina kusiner tillsammans = inget godis kvar.

image59

Avslutar med en bild på en av mina älsklingar, men han har lite läskiga ögon på just den här bilden.

Kommentarer
Postat av: Elin

"hej gud" det var ett roligt brev du... tänk om prästen faktiskt sitter och granskar dom där brever sen o när han kommer till ditt så bara "hej gud" hahah lite kul du..

2008-02-01 @ 17:56:17
Postat av: Virveln

Jo du jag vet, men vad sjutton skulle jag skriva då... Satt typ och skrattade och alla andra var typ färdiga när jag började, ja jag vet, värsta läskigt

2008-02-01 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0