Det funkar

Nu funkar det att skriva på tangentbordet igen, fick bytatangentbord bara, min lillebror har spelat sönder det nya tangentbordet som vi hade, så nu måste jag lära om mig att skriva på ett med "höga" tangenter, jätte svårt när jag är van vid att skriva med såna här låga... Men det får väl gå, man måste ju kunna skriva alla bokstäver.


Har ätit tacos nu, jätte smarrigt. Magen känns alldelles uppsvälld nu... Brukar ni ha gucamole till? Vi har typ aldrig det... Kör på med vanlig hederlig creme fraice eller gräddfil. Kom på att när man ska skära grönsaker (eller laga mat) så ska man inte ha ridbyxer på sig, det vart hur häst hårigt som helst på skärbräden, på grönsakerna också, sen fick jag stå och skölja om allt och byta om till jeans, så nu sitter jag här i mina förstora jeans men som är helt underbart sköna, har väl haft dom i 2 år nu, fortfarande förstora men jag älskar dom. Hade tänkt att lägga upp en dagens outfit sen, men kom på att jag har bytt kläder tre gånger redan och ska väl duscha sen, så då byter jag kläder igen, så ni får vänta med den tills måndag eller nåt skulle jag tro.


Lilla Solo´s öga är inte så bra än, men det är i alla fall bättre nu än vad det var när jag kom hem, det var en riktigt stor bit som jag fick bort, mamma tror att det var en barkbit, det var det säkert också. Han och jag har legat och sovit på mattan nu, och han är pigg, men halv blundar med det ögat så det är nog inte så farligt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Nej vad roligt! Håller ni på mycket med trav?

2008-02-22 @ 18:51:16
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: emelie

tur att det funkar. ha en trevlig helg :D

2008-02-23 @ 09:58:07
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0