Går kväll / i natt...

Var ju som sagt hos min moster igår kväll, sen när vi skulle åka hem vid 23:15 någon gång så var det riktigt jäkla kallt. Och dom bor ganska ute på landet, och sen har dom en liten väg som man åker till dom som ligger bredvid en stooor åker, och där hade alltså alla snö blåst av åkern och låg istället på vägen, så man såg inte diket och ingenting och det var skiit kaaalt ska ni veta. Bilen körde fast i  snön och där står vi mitt ute på en en liten väg omringad av åkrar och vet inte vart diket är, så det var bara att börja putta bilen å sen fick mamma ta sats och köra, det gick väl inte så bra, höll på där med bilen i en halvtimme tror jag och jag som bara hade min stickade klänning och strumpisarna, (som tur var var dom ganska tjocka), sen hade jag mina knästrumpor till som jag hade haft rynkade hela kvällen, men där drog jag upp dom högt över knäet, skulle inte för våna mig om dom gick sönder eller nåt, men frös så för jävligt så det är det värt isåfall.

Kommentarer
Postat av: elli

hehe tack :D

2008-02-03 @ 15:34:12
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0