God morgon

Nu har jag kommit upp igen, är vaken klockan 7 och upp klockan 07.30. riktigt skönt faktistikt. Ska ta och släppa ut hästarna nu, men är ensamma inne så det är så skönt, men dom ska väl också få gå ut. Blogg.se funkade inte för mig igår kväll, hade skrivit ett inlägg men de tgick inte att publicera det, blir så jävla arg på blogg.se, kan dom nte fixa något bättre? Men då hade jag ialla fall skrivit hur underbara ni läsare är.

Idag är de ju min tur att ta hand om sköthästen, det ska bli roligt, men vet inte hur det är med honom, för han är inte ute i hagen, men när jag sms:ade och frågade tjejen som äger honom verkade allt vara bra, så det ska nog gå bra i alla fall hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Therese

tack så jättemycket! :)

2008-02-20 @ 08:22:07
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Virveln

Har fel på datorn, så ag kan inte logga in n, kanske kommer ta tid innan nästa inlägg kommer, är skit arg på datorn

2008-02-20 @ 18:45:03
URL: http://virvlamedvirveln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0