Har vart ute och tagit bilder

Har vart ute och tagit massor av bilder på hästarna, det vart inte många som blev så bra men tänkte visa några för er.

image72

Mina små älsklingar, eller dom är inte så små, dom bråkar faktist hela tiden med varandra, men dom klarar sig inte utan varandra, det är det värsta som finns när man tar ut en och den andra inte får följa med.

image73

Det här är våran travare, hon är så otroligt söt...Mamma till det bruna fölet.

Ja det här är dom bilderna ni får se, dom andra vart skit dåliga såg jag nu på datorn, ska ut och rida nu, får se om jag kommer hem igen, hittar ju inte där, men vi hörs för hoppnings vis ikväll. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

guud va stora dom har blivit, har inte träffat dom på jättelänge måste verkligen göra det snart...

2008-02-17 @ 17:36:26
Postat av: Virveln

Ja jag vet, det måste du verkligen göra snart, har vä'rldens bråkigaste föl just nu, men dom är ialla fall söta.

2008-02-17 @ 18:48:01
Postat av: Elin

ja men det gör ju inget att dom e bråkiga så länge dom är söta ;)

2008-02-18 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0