Hej på er

Nu sitter jag här igen, har försökt hjälpa en söt tjej med hennes blogg, http://tilliis.blogg.se/, hoppas att du får till det nu, var ett helvete när jag skulle lära mig alla koder och få in saker rätt, vet inte hur många jag frågade, men nu så börjar det gå bättre för mig, äntligen.

Imorgon ska vi åka skridskor, ska bli skit kul, hoppas att jag inte rammlar för många gånger, vill gärna ha några bleka fläckar kvar på kroppen, vill ju inte vara blå över allt. Men som tur är så ligger sjukhuset ganska nära, så det gör ju inte så mycket om man skulle slå i skallen eller nåt, ja just det, jag ska ha en gammal lekhjälm, svart med massor av färgglatt glitter på det, kommer se hur löjlig ut som helst, emn aja, det är dånt man får ta, har ju ingen annan hjälm.

Är inne på våran spanska hemsida just nu, läraren tjatar om det hela tiden så nu är jag där inne, är sämst på spanska, fattar ingenting av det där ska ni veta, inte så bra, prov nästa torsdag, men ska verkligen plugga till det här provet har jag bestämt mig för, annars brukar jag faktist inte plugga till spanskaproven.
Ja här har ni mig ska ni veta, nej skojade bara är inte så duktig på skridskor längre, men det ska verkligen bli kul, vågar inte ha kameran med mig, den är väl krossad i så fall när jag kommer hem, men ni får önska mig lycka till.  Puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är också as dålig på spanska x)
Tuff blogg!

2008-02-28 @ 21:38:37
URL: http://ijansson.blogg.se
Postat av: Silver

Tack så mkt! Och detsamma :)

2008-02-28 @ 21:42:09
URL: http://spetsochchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0