I´m home

Åkte ju till kyrkan i alla fall, var en av dom som kom sist, prästen stod och pratade, men det gjorde nog ingenting, bestämde mig väldigt sent om jag skulle åka eller inte, låg och sov lite också, så typ15 minuter innan vi måste åka bestämde jag mig, så det var bara att byta om igen, borsta tänderna, och jag ska säga det att när jag ska välja kläder tar det långtid, kom tid lite senare än beräknad, men vad sjutton, jag åkte ju dit i alla fall.

Var först i kyrkan, det var "kyrko bandet" som spelade, ja det var väl inte sådär jätte rafflande, det var ju vi som skulle hålla i den här gudstjänsten, men vette sjutton om vi gjorde det, aja, den var ju inte sämre än dom andra, tycker de var lika dant som alltid.
Sen skulle vi in och fika, var kul, men absolut inte hungrig då, sen vart det förstås sitta knä leken, är inte så förtjust i den leken, men aja, prästen stasade i alla fall 1 kr på att jag skulle vinna, inget på dom andra, men jag förlorade i alla fall, gör alltid det.

Nu så blir det mys i soffan med popcorn, älskar det, men tänkte köra en "dagens önskeoutfit" från Halens först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0