Iskalla händer

Hejsan.
Nu är det så att jag har iskalla händer och tror att jag håller på att få feber, jag har inte tid att bli sjuk just nu. Måste till skolan och försöka förstå allt med biologin och sånt där, vill inte komma efter i något ämne ju.

Mamma och jag var ute och red en stund i snön, jätte mysigt, men lite kallt. Hon är så söt Viran, alldelesvit med ett reflex -flece täcke, hon har nu börjat med något nytt, börjar höger galopp med ett bocksprång först, ser lite konstigt ut, och är inte så bra, men jag vet inte hur jag ska få henne att sluta med det.

Var ute och gick med min hund en stund på morgonen också, han fick springa lös lääänge idag, han älskade verkligen det, jag måste oftast ha honom kopplad men idag fick han prova att vara utan koppel, så han sprang först och jag kom lite på efter kälken.

Sitter just nu och kollar på klänningar från ellos, mamma ska beställa kläder därifrån och jag har hittat många fina klänningar som jag vill ha, men vet inte vilken av dom som jag är finast i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0