Köpt lite saker...

Förlåt för min dåliga uppdatering, har inte vart hemma och hann inte skriva något i mose innan vi åkte. Men har i alla fall vart på ett ställe som heter Thun´s, det är typ som Ullared fast mycket mindre. Köpte en lång tee, en bolero och ett vitt nagellack. Ska visa bilder snart, ska bara ladda upp dom först. Sen har jag vart hos mormor och fikat, jätte gott, ny bakade bullar, mums. Sen när jag kom hem var det bara att springa ut till hästarna, det regnade så då vill dom komma in tidigt, så nu har jag ryktat allihop, det är värst med mina connemaror, dom tappar all vinterpäls nu, och dom är vit och grå också, så jag ser ut som en snögubbe säger dom, riktigt jobbigt, har inte klippt dom i år, men den ena har haft täcke hela hösten och vintern, men nästa år då ska jag allt klippa dom, så här går det inte att ha...

Igår kväll var jag riktigt dålig, hade så där ont i ryggen som jag brukar ha när jag har feber, det sticks i hela ryggen och i armarna, det är hemskt, sen så masserade syrran mig, var jätte skönt, men jag är så jäkla stel i ryggen just nu, vet inte riktigt vad jag har gjort, men på skulderbladen har jag skit ont, och sen så på ena sidan av ryggraden så upptäckte hon att jag var stelare och att jag typ var hård på ett ställe, någon som kan ha en aning om vad det kan vara? Gjorde verkligen ont när hon masserade där, det kan ju kanske vara en muskel knut, men jag vet inte riktigt...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-02-18 @ 15:49:04
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0