Looov...

Hej igen alla sötisar.
Sitter och funderar på vad jag ska göra i morgon, har ju sport lov nu, jätte skönt så jag har långa lediga dagar, vet faktist inte vad jag ska göra, har ju köpt lite kläder idag så jag har inte lust att åka till stan, vet inte om jag orkar vara memd någon kompis heller, är lite halv sjuk just nu. Ska kanske städa mitt rum lite grann och rida förrstås, annars vet jag inte.

Tack för alla kommentarer om mitt nagellack, vart jätte glad efter som jag själv inte tycker att det vart så bra, men vet inte det kanske inte syns så bra på bild, men hoppas i alla fall att det blir jämnare nästa gång jag gör det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt =)
Var vill du byta färg/bild? menar du headern där det står virvlan eller menar du din bruna bakgrund?

2008-02-18 @ 20:41:34
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Sandra

Först går du in på design, sen redigera stilmall.
¨Då ska det se ut ungefär så här högst upp i koderna:

body {
background: #FFFFFF url(http://www.fekka.se/upload/photo/5262/941/gtqx9a40vnm6xhf2r2xgzss887.jpg?1egqhpjzd8);
margin:0;
padding:0px 0 14px;
text-align:center;
color:#333;

antingen byter du färg där uppe där det står massa fff, men låt # stå kvar. ELLER så byter du koden under, där det är en url-adress. jag har tagit en adress till en bild som jag har lagt upp på fekka.

lycka till!

2008-02-18 @ 21:11:13
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0