Lördag morgon

Hej allihop! Nu är jag pigg och kry igen, eller egentligen inte, har bara så fruktansvärt ont i halsen, typ halsmandlarna har svällt upp, så jag kan inte svälja eller någonting, förhoppnings vis går det över med dagen.

Ska inte göra något speciellt idag tror jag, blir väl som en vanlig lördag, ut och gå med hunden, ta hand om hästarna, blogga och titta på tv, har verkligen bestämt mig för att jag ska blogga mer nu när jag är ledig, men min lediga vecka är ändå proppfull redan nu, så det kanske inte blir så mycket bloggande i alla fall, men ska verkligen försöka. 

Det ser ut att vara jätte fint väder ute, synd bara det där med snön, det snöade igår, kan ni fatta, snö nu igen ska den aldrig försvinna för gått eller? Ville ju ha jätte mycket snö i början av januari, men nu så är jag inte så sugen på det längre, vill hellre ha vår.

Tog några bilder med kameran nu på morgonen.

image70

image71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0