Lördag

God morgon på er.
Har mockat och tagit ut hästarna, så jag kom inte in förrens nu, men har varit vaken sedan klockan sju. Vet ni vad jag åt till frukost idag då? Tacos...Vi hade lite kivar sen igår så då tog jag det till frukost, känns faktist lite konstigt med den smaken i munnen nu på morgonen.

Hade gjort en ganska fin header (fin för att vara gjord av mig) men då så kunde jag inte ta bort rubriken som står, men jag hade redan en sån i header, så nu ser den ut som vanligt, skulle behva ha lite hjälp med sånt där tror jag faktist, men aja, får ha det så här tills jag kommer på hur man gör.

Hade gjort fyra flätor i håret och en i luggen igår kvällefter att jag hade duschat, så nu har jag värsta lockiga håret, har lockigt hår i verkligheten, jag vet, men så här lockigt har jag nog aldrig haft, ganska gulligt faktist.

Vill vara ledig från skolan på tisdag, det kommer hem några föl till oss som ska frysmärkas, vill också vara hemma då, tänk att min lilla goskille ska få massor av siffror på halsen, lilla stackaren, han har redan en helt bullig hals, efter det andra fölet, dom biter varndra hela tiden. Jag har fått världens blåmärke på armen, jätte fint, alldeles blått, gult med en stor röd fläck i mitten, där tänderna kom igenom, gjorde riktigt ont när Ragge bet mig där. Men i alla fall vill vara hemma då, fick inte vara hemma när det ena fölet chipmärktes, men när det andra fölet ska frysmärkas tycker jag att jag borde få vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Okej, där ser man. Det låter toppen :)

2008-02-23 @ 14:53:14
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0