Måndag och sjuk igen

Nu har jag blivit sjuk igen, har lite feber och ont i halsen. Men kan  inte vara sjuk, måste vara i skolan och försöka fatta något av biologin, få hjäp med mitt PM och jobba matte, behöver det. Var till skolan imorse men efter lunchen fick mamma komma och hämta mig, det gick inte att vara i skolan längre då, hade feber då också, så sen jag kom hem har jag legat i soffan med syrran som ju också är sjuk, sen så har jag sovit en stund, men blev ju ännu sämre efter att jag hade sovit, vilket inte är bra.

Vet inte riktigt  hur jag ska göra imorgon, det är min tur att ta hand om min sköthäst och har jag feber så går ju inte det, men det är bara det att nu kommer inte hon som äger hästen ut till stallet och det fins ingen annan som kan ta hand om hästen, så jag måste försöka ta mig dit iaf.

Är lite arg på ett av fölen också, han kom ut inatt och har tuggat sönder tränsen som låg framme, stampad och rivit ner täckena, rivit ner hjälmarna så jag vet inte om vi har någon hel ridhjälm nu, och massor av annat har han haft sönder, vi var lite oroliga att han skulle få kolik också, han hade kommit åt havre-hinkarna som var tills imorse, och ätit upp allt, och det blir ganska mycker på 4 hästars havre.

Men tillbaka med det här med att jag är sjuk, visst är det konstigt att man kan må hur bra som helst på morgonen, men sen får man eber på bara nån halvtimme, asså det går skit fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0