Måndag-skola igen

Nu har man vart i skolan igen, ganska slönt att allt blir som vanligt och att träffa folk, men det var ändå svårt att komma upp i morse. Har precis slängt i mig lite mat, kom hem för en liten stund från sköt/medryttar hästen, gick precis som vanligt, bra att  rida, men inte att ta in honom, tack och lov så var det en tjej som har en häst där då, så hon hjälpte mig att ta in dom andra hästarna, så han kom in efter ett tag sen i alla fall. Ska ut och ta hand om mina små älsklingar nu (okej, dom är ganska stora), dom kommer ju och frysmärker lilla La Poo imorgon, tänk att Lillen ska få massor av siffror på halsen, stackaren, önskar att jag kunde vara hemma och gosa med honom, men nu är det skola som gäller för hela slanten.

Har en lklärarkandidat nu, ska skriva en hel sida om Marie Antoinette, kommer bli skit svårt, så mycket står det ju inte om henne vad jag har sett hittills. Aja, får börja söka ikväll, en av lärarna ska hjälpa mig också.

Kommer nog en dagens outfit senare, om jag kommer åt datorn då.

Måste skynda mig till my lovely-horses nu, hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0