Måndag

Hej på er allihop igen. Har suttit vid datorn ett tag nu, men hållt på och ändrat om allt, är inte så nöjd över resultatet men kan inte bättre och det är bättre än det jag hade förrut, men ska ändra en gärg till tror jag.

Mamma har köpt tyg till mig så jag ska börja sy på sadelöverdraget nu ikväll tror jag, det är blått, nyansen är inte prcis det jag ville ha, men det ska ju ända bara vara på sadeln ute i stallet så det gör väl inget, ska visa bilder sen när den är färdig har jag tänkt.

Har haft biologi, so och idrott idag, idrotten var faktist ganska rolig, körde kräftfotboll ni vet, liiite jobbigt. På so:n skrev jag på min inledning till PM:et, tror att jag gör färdigt hela PM:et på onsdag kväll, måste ju plugga till biologin idag och imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0