Onsdag morgon

God morgon på er allesammans.
Är uppe i tuppen som ni ser, har gett hästarna idag, annars brukar mamma göra det, men idag jobbar hon morgon så jag fick ge dom i stället. Är snart färdig med sminkningen, springer fram och tillbaka mella spegeln och datorn. Idag regnar det sorgligt nog också, jag vill ha sol ovh fint väder, hoppas att det blir det snart, har inte ridit mina hästar sen i söndags för att deet regnar hela tiden.

Idag så har jag biologi, matte och slöjd, ska försöka göra färdigt min kläönning idagm hoppas att jag hinner det, orkar inte sy på den mer, det känns som om läraren har missuppfattat mönstret helt och hållet, jag tycker att den fortfarande är för stor, men aja, det får väl bli som det blir, hade ändå inte tänkt att använda den i skolan.

Har hittat massor av fina skinnjackor från Halens, vill också ha en, men jag har inte råd, och har jag råd så måste jag köpa nlite saker till hästarna så det blir ingen skinnjacka för min del sorgligt nog.

Systrar i jeans var bra, kollade faktist på hela, hade inte tänkt att göra det, men det vart så, klarade inte av att gå ifrån tv:n. Den var lite smårolig...



Blake Lively, hon som spelar Bridget är så fin, älskar hennes hår, sånt där hår som man kan göra allt med.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :)

2008-02-27 @ 07:02:08
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0