Onsdag

Hej, har precis ätit en pirog som jag hittade i frysen, riktigt god faktist, har vart ute hos hästarna, red  med en och var ute och gick med en, jätte skönt, men fölet som jag var te och gick med rullade sig så klart, han som var ny ryktad.

Hade ju det där biologi provet idag, tror att jag har fått G,  men det var svårt men ändå inte. På slöjden så fortsatte jag med klänningen, har sytt ihop den, och har gjort den övre kanten färdig, tror nästan att den är färdig nästa gång. Annars så har det väl inte hänt så mycket, ska skriva färdigt mitt PM idag och städa mitt rum, min lillebror fyller år imorgon (på alla hjärtans dag, gulligt) så då kommer det lite folk hit tror jag.

Fick veta lite om praon idag, har bestämt mig för att hålla på med hästar eller typ något omsorg/vård program sen, så jag tänkte prao med något av det, men vet inte vilket, och jag vet inte heller vad jag vill bli inom det, men har ju som tur var ett år kvar tills jag ska välja, är ju så liten jag, men kommer nog vela fram och tillbaka med vad jag ska bli, har bestämt mig för att ha bestämt mig tidigt så det bara är att fylla i allt det där. Ska skriva PM nu, hörs lite senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0