Röda händer, dum häst och prov imorgon

Ja ni ser ju hur dagen har varit genom att bara läsa rubriken. Skolan var väl inte så rolig, har verkligen tröttnat på skolan nu, orkar inte med proc och alla läxor längre. Det var ju min tur att ta hand om sköthästen idag, och jag kom dit 5 över tre så jag jag och skulle hämta honom direkt och så fort jag närmade mig så sprang han iväg, jävla häst alltså, mina hästar stod på andra sidan staketet och bara tittade på mig, ville bara hoppa över staketen och ta in dom istället (våra hagar och stall ligger otroligt nära varandra) Fölen sprang fram mot staketet när dom såg mig och gnäggade och jag kunde inte krama om dom... Men iaf kom in med hästen i stallet klockan 25 över tre, lite smått arg, men det gick jätte bra som tur var.

Kom hem för ca 10 minuter sen, hade alldeles röda händer då, har liksom vart ute sen jag kom hem kan man säga, dom är fortfarnade röda.

Ska ha det där biologi provet imorgon, inte så glad över det. Jag tror att jag kan det mesta det är bara det att jag är så osäker så jag tror att jag har gjort fel, men ska plugga heeela kvällen och får plugga på bussen imorgon bitti, tycker att det borde sitta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0