Rubriiik

Har vart ute och hållt på med hästarna idag, gick ut till dom vid halv tre och kom in halv sex, är riktigt trött nu. Har ridit dom stora hästarna och har vart ute och gått med fölen, har ryktat  alla hästarna ordentligt också, känner mig riktigt duktig. Hoppade diken med min "vite springare" idag, hon är så helt underbar, love you Viran.

Har snart skrivit min första kladd till PM:et, hoppas verkligen att det blir bra, har skrivit 2,5 sidor nu, känner mig så duktig när jag gör sånt här på helgerna.

Sitter och kollar på klänningar och på olika bloggar. Tänk om min blogg skulle bli stor, det skulle kännas lite läskigt, men ändå jätte kul, kan inte föreställa mig något sånt, för liksom jag har inte många läsare varje dag, har väl inte heller sagt till folk att jag en blogg också, men tänk om.

Ska vara ensam hemma ikväll, krypa upp i soffan med lite glass tror jag och kolla på Titanic, den är så fin, det är bara lite synd att den håller på ganska länge, men ska kolla på hela iaf.

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så mycket! Va roligt att du fick inspiration ^^, precis de jag vill ge mina läsare!

2008-02-09 @ 23:15:47
URL: http://frokendesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0