Skönhetstips

Tänkte börja skiva lite skönhetstips nu, det är något som jag behöver läsa så då tänkte jag att jag ska börja skriva lite sånt här på bloggen.

-Drick vatten, det är nog det bästa skönhetstipset jag vet, kroppen blir renare...Du får dessutom finare hår av det

-Jag tappar jätte mycket hår nu, så jag går på tipset, få i dig mera järn, hoppas verkligen att det funkar

-Påsar under ögonen. Håll en metallsked under kallt vatten och håll sedan skeden mot den pösiga delen i åtminstone en minut. Ett annat tips är att lägga tepåsar med kamomill eller gurkbitar över dina ögon i ca 15 minuter och sedan skölja av väl med kallt vatten. Har absolut ingen aning om det funkar, men ska testa det tror jag...



Mitt hår har börjat blivit rödare nu, tittade i spegeln i morse och såg att en lite röd nyans har kommit fram, vet inte riktigt vad jag tycker om den, men får inte färga håret förrän i mars-april tror jag, min frisör har sagt ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0