Söndag morgon

Hej på er igen.
Vet ni hur svårt det var att somna igår? Gick ju och la mig efter att jag hade skrivit sista inlägget här tror jag, eller tror jag kom i väg från datorn 11.20, och när jag sen kröp ner i sängen vid halv tolv så lät det som värsdta raketerna utanför, men sen så tystnade dom och jag försökte sova igen, och sen kom dom igen, men det var nog inte raketer eftersom det inte syntes något, men tog ett tag innan jag somnade i alla fall.

Idag händer väl inte så mycket, ska göra om min franska manikyr, så att naglarna är fina tills imorgon när det är skola igen, jag vill ha en till vecka ledigt. Ska kolla så att mina kläder är rena, och leta reda på dom som hänger på tork, sen så ska jag rida lite och ja, det blir väl att sitta vid datorn.

Imorse vaknade jag av att det regnade lite, vill inte ha regn, vill ha vår eller hels sommmar, men vårn vill jag också ha, tänk i sommar är det ett år sen mina föl kom till världen, ska ha dom på bete i sommar så jag kan inte vara så mycket med dom, men jag har vart med dom från deras första timmar, det ena fölet hjälpte jag ut också, det var hemskt, var bara jag ovh syrran hemma, så vi fick göra allt själva, det var första fölet för våran häst, men det gick bra. Fick lilla Ragge dagen före skolavslutningen, snacka bra början på lovet.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0