Tidig + dagens outfit

Hej allihop!
Är uppe tidigt som ni ser idag, eller gick inte upp så tidigt men är färdig tidigt. Har stått och tagit dagens outfit bilderna recis i spegeln, gick inte så bra, har för smal spegel, men aja ni får nöja er med det idag.

Har engelska, svenska, muik och spanka idag tror jag, vet faktist inte riktigt vad jag har för ämnen, men det löser sig nog.

Idag ska jag ta hand omn skötishästen, det ska bli kul, han är jätte annorlunda att rida jämfört med mina hästar, ska efter att jag har tagit hand om honom, ut en sväng med nån av mina hästar, kanske ut och gå med fölen.

image68

Brun cardigan från HM
Grå linnen från Lindex och Indiska
Halsband, vet inte riktigt vad det är ifrån
Jeans, Crocker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0