Tisdag och fortfarande sjuk...

Sitter här i pyjamasen forfarande, klockan är 11.35 men måste väl snart sätta på mej något annat, har lite - ingen feber idag, går  liksom upp och ner, men är hemma idag iaf som ni märker. Så jäkla lungt det är här, asså det är liksom jätte tyst och man är helt ensam, men man vet ändå inte vad man ska göra, har precis kollat färdigt på en av favoritfilmerna "cinderella story" den är bara så fin.
Har suttit och skrivit eller antecknat lite till mitt PM också, visste ju igår att jag hade feber så jag stoppade ner allt till det i väskan, så nu har jag skrivit 1 ½ sidor i häftet, men det räcker väl inte på långa vägar, har hittat massor om "ökenspridning" nu, och asså även om det låter skit tråkigt så är det faktist intressant, har lärt mig gansk amycket om det nu.

Ska ta mig ut til hästarna och sen gå till det andra stallet där sköthästen står, men inte än, men måste faktist komma ut till mina älsklingar en stund och någon ridtur har man aldrig dött av så jag ska försöka rida en kort sväng, ni får ha det så bra idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0